2013. augusztus 25., vasárnap

Pohár nászpár 2.

Ismét készült megrendelésre egy pohár-nászpár! Örülök, hogy valaki megint úgy gondolta, hogy egy ilyen igazán különleges és egyedi nászajándékkal szeretné köszönteni az ifjú párt.

Megszereztem az infót, hogy milyen színben lesz a menyasszony és a vőlegény és nekiláttam :)

A vőlegényt fekete alapon vékony fehér csíkos frakkba öltöztettem, kapott mintás díszmellényt is és nyaksálat, hogy az elegancia teljes legyen. A nyaksála csillogó-fényló organza, 3 pici gyönggyel összehúzva.








A menyasszony ruhája hófehér. Két rétegből áll:  alsó része tüll, melynek az alját csipkével díszítettem, majd felgyöngyöztem. A felső része pedig felhúzással díszített, amit egy virággal és gyöngyökkel rögzítettem. A felső és alsó rész találkozásánál szintén gyöngyök futnak körbe.
A ruha felső része szatén és organza anyagokból készült, a felső szélén körbe futó gyöngy díszítéssel.











És végül ők ketten, együtt:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése