2013. június 29., szombat

Pohár nászpár esküvőre

... avagy egy tökéletesen egyedi nászajándék.

Rendelésre készült ez az egyedi pohár nászpár. Hosszú, karcsú talpaspoharak az Ifjú Pár részére, esküvői ruhába öltöztetve. Az esküvő színjegyeit figyelembe véve választottam hozzá díszdobozt.

Emlékezetessé és különlegessé teszi az estéjüket, a főasztal méltó dísze lehet.

A Menyasszony: 
Stabil tartást adó alsószoknyája van, amin nagyon szép eséssel áll a felső réteg. A felső réteget magam gyöngyöztem fel. csipkesor is került rá.
A ruha felső részét is gyöngyökkel díszítettem. Hátulján gombok találhatók.
Pontosan a pohár méretére  varrtam, így nagyon stabil, meg sem mozdul a ruhán. A pohár széle szabadon maradt, így könnyen tud inni belőle a menyasszony.








A Vőlegény: 
Hogy igazán csinos legyen és méltó az arájához, elegáns frakkot kapott, melyet stílusosan, fehér csokornyakkendővel, fehér szatén inggel és ezüst mandzsettagombokkal visel. Elegáns, fekete anyagot választottam, vékony fehér csíkokkal. A ruha szintén teljesen a pohárra lett méretezve, így kellően stabil, nem kell félni tőle, hogy elmozdul.











És Ők ketten, együtt:





SOK BOLDOGSÁGOT!


Ha meg szeretnéd lepni rokonodat, kedves barátaidat egy igazán egyedi nászajándékkal, keress nyugodtan!

Ha tudod, milyen lesz a menyasszony ruhája, akkor akár azt is megcsinálom miniben és akkor igazán nagy lesz a meglepetés :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése